STEAM PROJEKTO MĖNUO GIMNAZIJOJE

Inovacija prasideda nuo veiklos…

Sausio-vasario mėnesiais 1-4G klasių mokiniai  pasinėrė į ilgalaikius STEAM projektus. STEAM projektai skirti skatinti vaikus kurti, tyrinėti, eksperimentuoti panaudojant kuo įvairesnes netradicines priemones, įgyti naujos patirties ir kompetencijų kuriant ir patiriant atradimo džiaugsmus, paliesti ir įsigilinti į jiems patiems aktualiausias  problemas. Įgyvendinant projektą siekiame realizuoti uždavinius: skatinti mokinių kūrybiškumo, komunikacijos, bendradarbiavimo, savęs pažinimo, laiko valdymo kompetencijas; sudaryti sąlygas kiekvieno mokinio individualios pažangos augimui taikant praktines ir tiriamąsias veiklas; skatinti STEAM mokslų prieinamumą įvairių gebėjimų mokiniams.

 Paskutinėmis vasario mėnesio dienomis buvo organizuota visų  klasių mokinių projektų pristatymai gimnazijos bendruomenei. Šios veiklos susilaukė gausaus dalyvių būrio, buvo naudingos ir prasmingos vaikams. Mokiniai pasidalino savo patirtimis, įspūdžiais, sėkmėmis ir sunkumais. Vieniems buvo aktualu  gilintis į rūšiavimo aktualijas, kiti rinko antrines žaliavas ir suteikė joms antrą gyvenimą, tretieji pasinėrė į sveikatinimo procesą. Pasirinktos temos buvo įvairios: „Augu sveikas“, „Sveika, gražu, skanu“, „Antras daikto gyvenimas“, „Sveikatinimo priemones kuriu pats“, „Geografija pro langą“, „Mano eksperimentas“, „Gamta žmogui. Žmogus gamtai“, „Matematika yra graži“, „Vanduo –  gyvybės šaltinis“, „Pasaulio gamta“, „Gamta literatūroje“. Projektų pristatymo formos buvo įvairios: nuo pasakojimų, plakatų piešimų ir antrinių daiktų ekspozicijų iki PowerPoint pristatymų, eksperimentų, filmų kūrimo. Visos STEAM projektų veiklos persipynė ir su pamokų metu įgytomis žiniomis.  Gimnazijos direktorė Ivona Tyškevič ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui Tatjana Michalovskaja dėkoja visiems prisidėjusiems ir aktyviai dalyvavusiems, džiaugiasi, kad rengiant projektus mokiniai patobulino  pažinimo, socialines, emocines ir sveikos gyvensenos, kūrybiškumo, pilietiškumo, kultūros, komunikavimo ir  skaitmenines kompetencijas, palinkėjo mokiniams nesiliauti dalintis, skleisti savo patirtį ir visiems mokiniams įteikė padėkos raštus. 

„Problema ne ta, kad mes siekiame per aukštai ir nepasiekiame,

 be ta, kad mes siekiame per žemai ir pasiekiame.“                                                                       (Mikelandželas)

Metodinės tarybos informacija